Закрити

  Авторизація

Логін
Пароль
Запам'ятати на 2 тижні?

Забули пароль?
Якщо ви незареєстровані, пройдіть реєстрацію



Партнери

 




 
Програма БудЕксперт
Програма БудЕксперт
БудЕксперт від 23.11.2013
Кредит на придбання нерухомості на вторинному ринку, металопластикові вікна та вхідні броньовані двері
БудЕксперт від 09.11.2013
Купівля житла у Львові, кредит на енергозбереження, тепла плівкова підлога
БудЕксперт від 26.10.2013
Програма іпотечного кредитування житла, сонячні колектори
БудЕксперт від 12.10.2013
Кредит під заставу майна, утеплення житла екологічно чистою фітоплитою з очерету
БудЕксперт від 28.09.2013
Обмеження готівкових розрахунків, теплоізоляція даху мінеральною ватою
БудЕксперт від 21.09.2013
Тепле житло на ринку нерухомості, конденсаційний газовий та твердопаливний котли
Дах - Покрівельні матеріали
Укладання металочерепиці, утеплення
Дах - дерев'яна конструкція
Обробка деревини, покрівельний пиріг
Цегла як будівельний матеріал
Виробництво, технічні характеристики
Ринок камінів
Паливо для камінів, обслуговування, дизайн
Металопластикові вікна
Виробництво, вибір, експлуатація
Бруківка
Виробництво, укладання, дизайн
Сонячні колектори
Принцип дії, монтаж, обслуговування
Як встановити басейн власноруч і лише за годину?
Встановлення та догляд
Двері – візитна картка помешкання
Встановлення та догляд
Утеплення будинку пінопластом
Експлуатація та догляд
Утеплення будівель
Утеплювальні матеріали, технології, види утеплювачів
Каналізація приватного будинку
Опис, вимоги, монтаж
Автоматичні гаражні ворота
Типи, конструкція, автоматика воріт
Електроінструменти
Дрилі, лобзики, болгарки, перфоратори, шуруповерти
Кахельна плитка
Перевірка якості, укладка, догляд
Розумний будинок
Проектування системи, управління, безпека
Фільтри для води
Види фільтрації, різновиди, виробники та ціна
Водовідведення та зберігання води
Труби, баки для води
Мансардні вікна
Конструкція, аксесуари, користування
Натяжні стелі
Види, монтаж, оздоблення, вартість та догляд
Вибір душової кабіни
Тип кабін, встановлення, догляд
Вибір каміна
Топки, облицювання, аксесуари, обслуговування
Опитування
Опитування

Чи корисний для Вас портал БудЕксперт?

1031
15.12.2015р.
Підвищення залізничних тарифів «підкосить» будівництво

Підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення стане катастрофою для будівельної галузі. Конфедерація будівельників має намір вимагати прозорого принципу формування тарифів. «Укрзалізницю» закликають вирішити свої фінансові проблеми. 

Підвищення вантажних залізничних тарифів на 30%, заплановане Міністерством інфраструктури у наступному році, може обернутися катастрофою для українського будівельного ринку. Про це заявив голова Ради директорів Конфедерації будівельників України Олександр Ротов.
За його словами, конфедерація разом з іншими представниками будівельної галузі мають намір вимагати прозорого принципу формування тарифів.
«Це наш внутрішній ринок і внутрішній виробник. Звичайно, 30% – це катастрофа. Зрозуміло, якщо збільшення тарифу відбувається на 5-7%, підтверджується якимось розрахунком і йде не в закритому режимі, а учасникам ринку, профспілкам пояснюється, з яких причин відбувається збільшення, тоді воно може бути логічним і зрозумілим. Якесь невелике зростання в межах інфляції зрозуміле. Але 30% - це непрозоро і неправильно. І ми – Конфедерація будівельників і Асоціація будматеріалів – будемо вимагати пояснень і активно виступати проти цього», - заявив пан Ротов.

На його думку, «Укрзалізниці» необхідно вчитися вирішувати свої фінансові проблеми за рахунок внутрішніх ресурсів, а не інших учасників ринку.

«Їм треба розібратися з власною собівартістю. Треба дивитися, з чим пов'язані втрати і збитки, але не можна компенсувати власну неефективність збільшенням тарифів. Не повинно бути розкрадання ресурсів, їх нецільове використання, неграмотне використання трудових ресурсів. Це найпростіше - підвищити тариф, тобто перекласти свої проблеми на плечі інших активно працюють учасників ринку», - підкреслив Олександр Ротов.

Також він додав, що підвищення ефективності організації роботи «Укрзалізниці» може призвести до зниження вантажного залізничного тарифу.

«Треба правильно господарювати, набирати професійних менеджерів і, я думаю, тоді ціна  навіть може бути нижчою, тому що вона і так завищена понад всяку межу», - резюмував голова Ради директорів.

Мінінфраструктури наполягає на підвищенні залізничних тарифів, в той же час готове надати бізнесу прозору інформацію про витрачання коштів залізничними дорогами.

«Я цілий рік обговорював питання підвищення тарифів з бізнесом. У лютому ми зробили одне підвищення, плануємо підвищення в 2016 році. У той же час ми готові надати бізнесу повний контроль над тим, як використовуються гроші. Ми відкрили інформацію щодо закупівель, фінансовий план «Укрзалізниці» - все відкрили. Контролюйте. Є проблема – бийте палицею по голові», - сказав Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський.

 http://jkg-portal.com.ua/ua/publication/one/pdvishhennja-zalznichnih-stane-katastrofoju-dlja-budvelnoji-galuz-45828

 

Теги та ключові фрази

Більше новин за тегами
  • вантажні перевезення
  • формування тарифів
  • інфляція
  • нецільове використання
  • фінансові проблеми
  • витрачання коштів


Поділіться цією інформацією в соцмережах, дякуємо за популяризацію порталу:
Також Ви можете:

Додати до закладок Підписатись Версія для друку






При використанні матеріалів посилання на www.budexpert.ua (для інтернет ресурсів з гіперпосиланням) обов'язкове.