Закрити

  Авторизация

Логін
Пароль
Запам'ятати на 2 тижні?

Забули пароль?
Якщо ви незареєстровані, пройдіть реєстрацію



Партнеры

 


Программа БудЭксперт
Программа БудЭксперт
БудЭксперт от 23.11.2013
Кредит на приобретение недвижимости на вторичном рынке, металлопластиковые окна и входные двери
БудЭксперт от 09.11.2013
Покупка жилья во Львове, кредит на энергосбережение, теплый пленочный пол
БудЭксперт от 26.10.2013
Программа ипотечного кредитования жилья, солнечные коллекторы
БудЭксперт от 12.10.2013
Кредит под залог имущества, утепление жилья экологически чистой фитоплитой из камыша
БудЭксперт от 28.09.2013
Ограничение наличных расчетов, теплоизоляция крыши минеральной ватой
БудЭксперт от 21.09.2013
Теплое жилье на рынке недвижимости, конденсационный газовый и твердотопливный котлы
Крыша - Кровельные материалы
Укладка металлочерепицы, утепление
Крыша - деревянная конструкция
Обработка древесины, кровельный пирог
Кирпич как строительный материал
Производство, технические характеристики
Рынок каминов
Топливо для каминов, обслуживание, дизайн
Металлопластиковые окна
Производство, выбор, эксплуатация
Брусчатка
Производство, укладка, дизайн
Солнечные коллекторы
Принцип действия, монтаж, обслуживание
Как установить бассейн собственноручно и только за час?
Установка и уход
Двери - визитная карточка помещения
Установка и уход
Утепление дома пенопластом
Эксплуатация и уход
Утепление зданий
Утеплительные материалы, технологии, виды утеплителей
Канализация частного дома
Описание, требования, монтаж
Автоматические гаражные ворота
Типы, конструкция, автоматика ворот
Электроинструменты
Дрели, лобзики, болгарки, перфораторы, шуруповерты
Кафельная плитка
Проверка качества, укладка, уход
Умный дом
Проектирование системы, управление, безопасность
Фильтры для воды
Виды фильтрации, разновидности, производители и цена
Водоотведение и хранение воды
Трубы, баки для воды
Мансардные окна
Конструкция, аксессуары, пользование
Натяжные потолки
Виды, монтаж, отделка, стоимость и уход
Выбор душевой кабины
Тип кабины, установка, уход
Выбор камина
Топки, облицовки, аксессуары, обслуживание
Опитування
Опитування

Полезен ли для Вас портал БудЭксперт?

4415
30.11.2016р.
БУДІВНИЦТВО ДОРІГ — СВІТОВІ НОВИНКИ І ТЕНДЕНЦІЇ

Розвиток транспортної інфраструктури – одне з найважливіших завдань сучасної України. А як взагалі справи з дорожнім будівництвом у світі? Сміливі, незвичайні проекти доріг майбутнього втілюються у багатьох країнах вже сьогодні.

В грудні 2014 року незалежна міжнародна інженерно-дизайнерська компанія ARUP опублікувала доповідь-прогноз під назвою «Майбутнє швидкісних шосе». У найближчі десятиліття, йдеться в доповіді, кількість машин на дорогах світу щорічно збільшуватиметься на 3%. І більшість з цих авто помчать міськими дорогами, оскільки до 2050 року 75% населення Землі житиме у містах.

Дорогам у їх нинішньому стані не впоратися із зростаючими потоками транспорту. Необхідні якісні зміни. І вони не змушують себе чекати.

НеХАЙ БУДЕ СВІТЛО!

Згідно з прогнозом ARUP, у найближчі 30-35 років нас чекають майже немислимі для сучасної людини інновації. Наприклад, бетон, використовуватиме спеціальну бактерію для «самолікування» тріщин. А як, щодо дорожнього покриття у вигляді гігантських сонячних батарей, здатних бездротовим шляхом заряджати автомобілі під час руху, або застосування світлодіодних нагрівальних елементів для боротьби із обледенінням доріг?

Незважаючи на всю фантастичність цих і подібних задумів, деякі з них починають втілюватися вже сьогодні.

Наприклад, розробники з Нідерландів у рамках проекту «Розумне шосе» пропонують розмітку доріг, яка буде світитися у темряві. Різнокольорові лінії, нанесені винайденою голландцями фотолюмінесцентною фарбою, з настанням вечора самі починають світитися. Окрім того, до складу фарби входить компонент, що реагує на зміну температури. Якщо вона опускається нижче нуля (а отже, дорога стає слизькою), на ній з’являються символи у вигляді білих сніжинок, які застерігають водіїв. Пілотний проект такоїрозмітки вже реалізовано на одному із шосе на півдні країни, неподалік від кордону з Бельгією. Нещодавно до розробників звернувся міністр інфраструктури Нідерландів з проханням влаштуватитаку світлову розмітку ще для одного шосе.

Аналогічну ідею використовували для свого проекту британські фахівці. Минулого рокувони запропонували світлове дорожнє покриття, яке вдень акумулює енергію, а вночі — її віддає. За описом авторів винаходу, щотемніша ніч, то яскравіше світиться дорожнє покриття, а із світанком воно, навпаки, тьмяніє. Розроблене англійцями покриття може бути використане на будь-яких твердих поверхнях: бетон, асфальт і навіть дерево. Воно надзвичайно зручне у облаштуванні: на покриття новинкою 150 квадратних метрів площі йде всього півгодини. На сьогодні інноваційну розробку можна побачити лише на одному шосе в університетському містечку Кембриджі. Однак з авторами проекту вже ведуться переговори про аналогічну обробку інших доріг туманного Альбіону.

Застосування великих можливостей сонячної енергії в основі цілої низкиінфраструктурних проектів останнього часу, запропонованих інженерами європейських країн. Окрім економії коштів, зручності використання та підвищення рівня безпеки, такі розробки мають на меті максимально знизити шкідливі викиди у атмосферу. Сонячні батареї вже встановленовздовж деяких швидкісних шосе у Німеччині, Швейцарії, Нідерландах, Австрії та Франції.

Департамент транспорту штату Орегон у партнерстві з відділенням компанії General Electric ще кілька років тому здійснив у місті Портленді перший у США проект з використанням фотоелектричного ефекту для освітлення шосе. А група розробників проекту «Сонячні дороги» із штату Айдахо зуміла зібрати понад $2 млн, щоб розпочати випуск сонячних панелей, по яких можна нелишеходити, а й їздити на автомобілях. Такими панелями легко встелити будь-яке шосе і довколишні парковки, на яких, до речі, за допомогою фотоелектричних елементів можна буде заряджати електромобілі.

Зрозуміло, вже є чимало скептиків, які реагують на подібні проекти з недовірою: як це — їздити на машинах по крихких сонячнихпанелях? Автори проекту відповідають їм так: панелі були протестовані незалежною комісією, і виявилося, що вони здатні витримати вагу до 115 тонн, тобто їм не страшні навантаження навіть найважчих автопотягів.

ТЕПЕР МОРОЗ ДОРОГАМ НЕ СТРАШНИЙ

Голландський виробник лакофарбових матеріалів AkzoNobel нещодавно запропонував засіб Ecosel Asphalt Protection — для обробки поверхні доріг у зимову поруз метою запобігання їхньому обледенінню. Ecosel значно уповільнює швидкість замерзання води на пористій асфальтовій поверхні. Засібне допускає повторюваного процесу заморожування-розморожування, який сприяє руйнуванню дорожнього покриття.

За розрахунками дослідників компанії, замерзаючи в асфальті, вода розширюється до 9% свого об’єму. Використання нового складу на 50% скорочує шкоду дорогам від морозу. До того ж Ecosel, природно, сприяє зменшенню заторів, скорочує час і витрати на чищення доріг і підвищує їхню безпеку. Окрім місцевих дорожніх служб новим засобом вже зацікавилися уДанії, Швеції та Австрії.

Дві британські компанії Carbon Trust і Lafarge Tarmac провели успішне тестування свого недавнього винаходу — енергозберігаючого дорожнього покриття, яке протягом найближчих 10 років, після завершення трирічного випробувального терміну, дасть економію у дорожньому будівництві понад $70 млн. Новий проект заснований на використанні при будівництві доріг низькотемпературного асфальту. Він знизить витрату енергії приблизно на 40%, тим самим скоротить шкідливі викиди у атмосферу — такий ефект можна порівняти із зменшенням викидів, які виробляють близько 345 тисяч автомобілів. Нині головне завдання — широко впровадити нову технологію, яку вже підтримали Департамент енергетики і кліматичних змін, а також Департамент інновацій бізнесу.

БЕЗ ДЕРЖАВНОЇ ПІДТРИМКИ НЕ ОБІЙТИСЯ

Зрозуміло, нові проекти у дорожньому будівництві та їхнєвпровадження потребують цілеспрямованої державної політики, що передбачає виділення значних коштів на розвиток транспортної інфраструктури. У Великобританії в листопаді 2014 року було оприлюдненоурядовий план «Стратегія інвестицій у розвиток доріг», за яким на дорожнє будівництво буде виділено 15 млрд. фунтів стерлінгів (близько $23,2 млрд). А міністр транспорту Патрік Маклафлін заявив: «Дороги — це ключ до процвітання країни».Не відстають від англійців й інші країни. Так, напередодні Нового року уряд Індії оголосив про намір побудувати підземну кільцеву дорогу між містами Мумбаї та Сурат. Одна із секцій дороги буде з’єднана з портом Мумбаї на східному узбережжі. Вартість грандіозного проекту складе $14,2 млрд.

У найближчі 10 років уряд Нової Зеландії має намір інвестувати у наземну транспортну систему країни близько $30 млрд. В першу чергу, кошти будуть виділені на розвиток регіональної дорожньої мережі з метою поліпшення роботи громадського транспорту та підвищення безпеки доріг.

Уряд Нігерії виділив на дорожнє будівництво $183 млн., зокрема, на ці гроші будуть реконструйовані 17 вже наявних доріг і побудовано низку нових. Найближчим часом уряд Нігерії має намір звернутися до Китаю з проханням про велику позику для розвитку дорожньої інфраструктури країни.

У самій Піднебесній в кінці 2016 року анонсовано пришвидшене будівництво єдиної мережі автомобільних і залізничних доріг, що проходить через усю країну. Для втілення проекту ужиття китайський уряд має намір виділити $16,3 млрд. Ця мережа стане частиною оголошеного раніше проекту створення «Економічного пояса Шовкового шляху», що передбачає, зокрема, розвиток у найближчі роки єдиної транспортної інфраструктури більш ніж 20 азіатських країн.

http://rem-bud.in.ua/innovaci%D1%97/budivnictvo-dorig-svitovi-novinki-i-tendenci%D1%97.html

 

Теги и ключевые фразы

Більше новин за тегами
  • бетон40
  • дорожнє удівництво
  • розумне шосе


Поділіться цією інформацією в соцмережах, дякуємо за популяризацію порталу:
Також Ви можете:

Добавить в закладки Підписатись Версия для печати






При использовании материалов ссылка на www.budexpert.ua (для интернет ресурсов с гиперссылкой) обязательна.